czwartek, 29 sierpnia 2013

Niebiesko mi :D


Hej ;)
Dzisiaj postanowiłam coś na niebiesko ;
Tak tak wiem , nie wszystkim pasuje taki kolor makijażu, mi to już w ogóle ponieważ mam niebieskie oczy , ale co ja poradzę że wprost uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego :D szczególnie miętowy <3 Zostawiam do obejrzenia kilka zdjęć.
Z góry przepraszam za jakość , ale mój aparat to nie jest to :P muszę zrobić 50 żeby wybrać chociaż 3 ;)



Lista Kosmetyków:

TWARZ
jako bazę pod podkład użyłam kremu BB z garniera w odcieniu Medium
podkład REVLON photoready odcień 005 natural beige
puder matujący Kryolan
kostka brązująca Me Me Me

OCZY
baza pod cienie Artdeco
cienie z paletki Sleek Candy, Storm, Bad Girl
tusz do rzęs Rimmel Scandaleyes
czarna kredka na linii wodnej Revlon
czarny eyeliner w żelu Catrice 

USTA
pomadka z Essence In the nude


1 komentarz: