czwartek, 5 września 2013

MIĘTOWY MAKIJAŻ OKA

Hej wszystkim :)
Dzisiaj kolejny makijaż w odcieniach niebieskiego , jakoś ostatnio mam bzika na punkcie tego koloru :)
w planach mam teraz przejść do makijaży bardziej wieczorowych ciemniejszych . A teraz jeszcze coś w kolorze , pogoda znów słoneczna więc dlaczego nie ?
Wiem, że w  internecie jest masa uzdolnionych dziewczyn , które prezentują tak piękne makijaże że czasem się zastanawiam co ja tu robię :P , ale cholera od czegoś trzeba zacząć :D
Wiem też, że każdy mój kolejny makijaż przypomina ten ostatni i jeszcze poprzedni ale uczę się cały czas.
Staram się jak mogę zestawiać kolory. Mam nadzieję z czasem nabrać takiej wprawy , że z tych makijaży które teraz Wam pokazuje będę się śmiać , ale bardzo miło wspominać jako swój rozwój krok po kroku :)

___________________________________________________________________

O to co dzisiaj zmalowałam :)







Lista kosmetyków:
Twarz:
Podkład Skin Balance Pierre Rene nr 23
puder Kryolan 
Bronzer Me Me Me 
Oczy:
kredka NYX milk
paletka Sleek candy 
dolna powieka kredka ultra blue Flormar
tusz do rzęs Scandaleyes Rimmel
Usta:
błyszczyk Catrice 030 Rose

                                                       :* Marta :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz