środa, 9 października 2013

Kobieta Kameleon Business

Hej Hej Hej !! 


Dzisiaj czas na kolejny makijaż do projektu Kobieta Kameleon . Tym razem przygotowujemy  makijaż Biznesowy .





W ostatnim tygodniu do wykonania miałyśmy makijaż klasyczny. 
( Przekonałam się do czerwieni na ustach :D )

Wydaje mi się , że makijaż biznesowy powinien być właśnie klasyczny, dlatego postanowiłam wykonać makijaż bardzo delikatny. Na spotkanie biznesowe ja osobiście wybrałabym się w makijażu nie nachalnym.
Zrezygnowałam z cieni mocno perłowych postawiłam na matowe. 
Na dolnej powiece cień w kolorze pomarańczowym , górna zaś zaznaczona brązem . Usta w kolorze Nude .




O to efekt :)






To tyle :) Jak się podoba taka propozycja ?
Każda z Was preferuje własny styl, mój jest właśnie taki 

Buziaki
Marta







7 komentarzy:

  1. super!!!śliczne duże oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. omatko jakie Ty masz niesamowicie długie rzęsy! :O nic tylko pozazdrościć.
    makijaż idealny. boski kolorek na ustach :) fajnie, że przemyciłaś odrobinę pomarańczowego cienia ;) podoba mi się ta nutka koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominasz mi aktorkę Julię Kamińską . Masz piękne oczka i te rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż i masz mega rzęsy , zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Zapraszam do mnie, również biorę udział w tym projekcie :)

    OdpowiedzUsuń